PintiPanda TV

PintiPanda TV

6 yaşındaki kız çocuğu gibi çığlık atarım !! Berbat ve beceriksiz oynarım ama güzel hikayeler anlatırım ;)
Her türlü oyun, her türlü muhabbet var masamızda, gelin beraber yiyelim. Afiyet olsun ;)
Oynadığım Platformlar : PC, Playstation 5, Xbox Series X, Nintendo Switch

PC Özellikleri :
Monitor ► AORUS FI27Q TACTICAL
Ekran Kartı ► GIGABYTE AORUS GeForce RTX 3080
İşlemci ► AMD Ryzen 7 3700X
Anakart ► GIGABYTE X570 AORUS MASTER
SSD ► GIGABYTE 500GB AORUS NVMe Gen4 M.2
Ram ► 16GB (2x8GB) Aorus RGB 3200MHz CL16 DDR4
Sıvı Soğutma ► AORUS ATC800
PSU ► BYTE G750H

Video

YORUMLAR

  1. Povalsi Gaming

    Povalsi Gaming

    8 saatler önce

    Hayda buyur burdan yak tam 1yil sonra

  2. WestBear

    WestBear

    8 saatler önce

    4:45 şjklasdkfbas mdgökajhbafg

  3. badnoice

    badnoice

    8 saatler önce

    Pandam Lütfen yeni gelen güncelleme olan kaptan jack sparowun tall tale'lerini ekip ile yaparmısın acaba ? <3

  4. OrKhaN Yusubov

    OrKhaN Yusubov

    8 saatler önce

    2:38 Qobustan ??? Azerbaycanin bi bolgesinin ismi

  5. SOLO TÜRK

    SOLO TÜRK

    8 saatler önce

    Bey daha subanı yeni mi yapıyor

  6. Hasan Alp Kızılkaya

    Hasan Alp Kızılkaya

    8 saatler önce

    Abi Karayip korsanları hikaye modu olcak

  7. Alperen KUŞGÖZ

    Alperen KUŞGÖZ

    8 saatler önce

    namıssız

  8. Gonn Turist Ömer

    Gonn Turist Ömer

    8 saatler önce

    35:35 yalnız önce ilişkiler azalıyor, sonra krallıktan ayrıldığını yazıyor. Yüzüne tükürmeden bırakmak istememişler 😂

  9. Beytullah Karakuş

    Beytullah Karakuş

    8 saatler önce

    Lna yeni bölüm at

  10. roket bilimci

    roket bilimci

    9 saatler önce

    Tuna abi bu bölümü daha önce atmıştın sanki

  11. Murat Şahin

    Murat Şahin

    9 saatler önce

    10 k izlenmiş 1 k beyeni yok ayıp like atmayanlar

  12. Robb Stark

    Robb Stark

    9 saatler önce

    abi buyuk başkan çek

  13. Captain DeadPool

    Captain DeadPool

    9 saatler önce

    Aga soyle videolari 3 saat atabiliyonda subzeroyu 50 dk atıp atıp niye bizleri sinirlendiyon anlamiyom

  14. eRen Yinanç

    eRen Yinanç

    9 saatler önce

    22 hazirenda gelicek olan karayip korsanları güncellemesine yoğunlaşırmısın panda bey

  15. Barış çakan

    Barış çakan

    9 saatler önce

    Oyunun müzikleri telifsiz panda

  16. Özgür ipteş

    Özgür ipteş

    9 saatler önce

    abi ben kodu girdim ve sonra altıncı maçımda beş kill aldım.

  17. Hamsili Pilav

    Hamsili Pilav

    9 saatler önce

    Hocam kendi krallığımız ne zaman kurulur acep??

  18. hasan kocaman

    hasan kocaman

    10 saatler önce

    belkide 4 bölümdür paralı asker al diyorlar ama onun etkisini kaçırıyorsun 1 kere bile almadın paralı asker

  19. tevfik muhammet

    tevfik muhammet

    10 saatler önce

    penguen yakala

  20. negeyis

    negeyis

    10 saatler önce

    Çocukluğumda oynadığım ilk ps3 oyunu. Eskilere döndüm panda:)

  21. Cem Gültekin

    Cem Gültekin

    10 saatler önce

    o yeeeeeeee oyun

  22. toprak balcı

    toprak balcı

    10 saatler önce

    abiii helal olsun

  23. İrem Mumcu

    İrem Mumcu

    10 saatler önce

    Kritik yapılacak şeyler; masa ve koltuk :D abim harikasın ya <3

  24. Mert Ali

    Mert Ali

    10 saatler önce

    abi deniz tırınıda büyült subaı deniz tırına takabileceğin modül ver

  25. z.m turhan

    z.m turhan

    10 saatler önce

    lvl kastıkça puanlar birikir bu sayede kafana göre skill kartlarını değiştirir oynarsın ama youtube da yayını açık bırakıp kapalı sanarak yaptıkların tüm herkes gördü :D

  26. TR DAX #taskforce141

    TR DAX #taskforce141

    10 saatler önce

    Panda adamdır

  27. Error head

    Error head

    11 saatler önce

    abi bide 1:05:05 o gemi su almaz alır ama alttaki iskeletlerin ölmesi lazım 40 tane tamir eden iskelet var aşağıda

  28. RAW

    RAW

    11 saatler önce

    yeni gelecek sezon 3 güncellemesinide tanıtsaydın keşke

  29. mert olcay yalvaç

    mert olcay yalvaç

    11 saatler önce

    1:33:39 arka sese dikkat mklsadfjasşdlkfjasf

  30. Kağan The Great

    Kağan The Great

    11 saatler önce

    Ratchet and clank diye bir oyun var ve 30dk dan uzun sürüyor biliyorsun demi

  31. Error head

    Error head

    11 saatler önce

    abi bazı sandıkları satmayın açınca içinden sandıktan değerli itemler çıkıyor

  32. batuhan nalbant

    batuhan nalbant

    11 saatler önce

    ileri sarmaktan 3 dk da bitti

  33. Metehan Doğan

    Metehan Doğan

    12 saatler önce

    türk olunmuyomu çanakkalede

  34. Tarihte Yolculuk

    Tarihte Yolculuk

    12 saatler önce

    Her maça noobtier çıkar panda reiz

  35. taner emir

    taner emir

    13 saatler önce

    Valheim gelson artik

  36. Semih Kayan

    Semih Kayan

    13 saatler önce

    nice başlık 😂😂

  37. taner emir

    taner emir

    13 saatler önce

    Valheim gelson artik

  38. taner emir

    taner emir

    13 saatler önce

    Valheim gelson artik

  39. 1S1N

    1S1N

    13 saatler önce

    Abi sizin evin düzenini çok merak ediyorum

  40. Metin Kuşcu

    Metin Kuşcu

    14 saatler önce

    Abi selam diger kadinin evinin orada giysi pda si var onu aldigim zaman sinirsiz su kaynagin oluyor

  41. - Kelmetcan -

    - Kelmetcan -

    15 saatler önce

    Tebrikler Naughty Dog. Hayranı olduğum oyuna nefret beslettiniz cidden tebrikler...

  42. Semih Ayparcası

    Semih Ayparcası

    15 saatler önce

    38:27 Panda bi anda 10 bölüm bannerlord yükler, ben ;

  43. osmanli aslani

    osmanli aslani

    15 saatler önce

    enayi bunlar ayamizda ayakkabi yokdu :(

  44. Semih Ayparcası

    Semih Ayparcası

    15 saatler önce

    Panda craft yaparken : not edin şu ve şu Ben:abi pin'le ya ne uğraşıyon :d

  45. Semih Ayparcası

    Semih Ayparcası

    16 saatler önce

    Abi envanterindeki itemleri üstüne gelip sağ click ile de atabilirsin sürüklemeye gerek yok-